.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
موافقت با صدور ۱۲ پروانه دفتر پیشخوان و آی سی تی روستایی
سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران از موافقت با صدور ۱۲ پروانه دفتر پیشخوان و آی سی تی روستایی استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، سید مصطفی فلاح سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران در جلسه کارگروه دفاتر پیشخوان دولت و آی سی تی روستایی از تصویب صدور ۱۰ پروانه شهری و ۲ پروانه دفاتر آی سی تی روستایی در کارگروه استان خبر داد.

او گفت: نظارت و تعامل کارگروه استانی در نحوه صدور پروانه متقاضیان، نحوه واگذاری و افزایش تعداد خدمات قابل واگذاری دستگاه‌های اجرایی به دفاتر به صورت مجدانه ادامه خواهد یافت.

فلاح گفت: با برگزاری جلسات مستمر و هماهنگی‌های انجام شده با دستگاه‌های اجرایی خدمات دهنده استان، شاهد افزایش تعداد خدمات قابل واگذاری به دفاتر بالاخص دفاتر جدیدالتاسیس بوده و مراجعات مردم به دستگاه‌های خدمات دهنده به حداقل رسید.

او گفت: با توجه به زیان ده بودن دفاتر پیشخوان دولت و محدودیت در ارائه خدمات درصدد هستیم با برگزاری جلسه و هماهنگی با سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درخواست افزایش تعرفه خدمات قابل واگذاری را ارائه و در صورت تایید موجبات افزایش رضایتمندی دارندگان پروانه‌های دفاتر پیشخوان دولت و  آی سی تی روستایی را فراهم کنیم.

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.055 seconds.